quarter info bout me..

kuala lumpur, gombak, Malaysia
~i need so much love from God,family.. shafix and also my true girlfriends... ~used to addict with pink color but now is moving towards colorful.. like them =)much! ~architect to be.. insyallah.. anak no 2 yg stubborn~ ~fun-loving petite size creature on earth that might be a good friend to u...=P

bless them~

Sunday, May 30, 2010

i love them more than i love shopping!

yess true... btul la... nape plak tk btul... mmg la nmpk sy ni eager gler ble tgk brg n sbuk2 kalu ade sale... tp... sesuke sy brshopping tu.. suke lg sy berkawan..BETULla!  kawan2 ni penting... msti sume org kata btulkan.. 
 down here my best friends.. hehe sorry ye... sy curi gmba2 cun korang... jgn la marah... bangga okay!! 
im proud to have u all.. we are CUN friends!!!! yeay ha!!

introducing my beloved friend... nur jannah jawani ibrahim... a ah muke die la yg kt ats td.. tkpe nk ltak gak bnyk2 .. =)
comell kan?.. mstila...hehe

next... same stage as jannah...im introducing u...syazwani bt shariff a.k.a acik..=)
die ni melampau sungguh... pegi jepun sowg2.. tgl sy kt malaysia! cubitt kang!



but.... hmm... i miss her so much! cik... merayu dh ni... blek cpt... hmm...
tkpe!!!
acik nk blek 20.8.ni! sah die bli mcm2 kt sy.. hehe besnye!!! =D

next top model.. here.. i ll bring u ...lily syafinaz yusoff... 

bdk ni dok jauh gk.. haha jauh pd cik lg... kt manjung.. haha
nk jmpe lg susah....
but dun worry... shes coming this july.. i'll bully you lily! YOU ARE MY JUNIOR!!!
hahahahahahahahaha ( antu gelak) not me.. hehe =P

 then... ni muke2 bdk kecik yg amat sy rindui... huhue~ sob3..
bdk kecik ni muncul dlm idup sy tibe2...dh la muncul tbe2... pastu best plak tu...
shes so caring bout me..

here...  nur amirah izzati jaafar...

adek... lagu ni khas untuk adek... and also for da rest of my true frens..
even it might old.. seems 10 years back when da first time i karoake wth my daddy.. i felt into this song...with da lyrics, da melody..uhhh.... and thanks celline dion! u nyanyi sdap gler!
tp celline.. i nyanyi lg sdap.. haha tkcye tnye amirah zati..=)

Because You Loved Me© Celine Dion

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me
You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me
You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me
I'm everything I am
Because you loved me



kawan2..sape suke nyanyi la..=) 
okay continue..

 in short, i ll just bring u guys pictures of my cun true-friends..=)
eh bkn kawan ngn org2 cun je.. tp dh nk wt cmne mmg dh my destiny dpt kwan2 bek yg cun..=)
(bangga dsitu terpacar) hehehe

 presenting... dyana nabila n fatin afiqah...
dyan: miss u dear baby...hmm rindu... ni pun nk kne...pegi jauh2.. sampai ati...
aten fikah: miss u dear... u dh jnji nk kuar lg kan.. i pegang jnji tu...

=)

syg2 sekalian....
we hv shared a lot of memories together.. membesar same2.. dr bdk pompuan yg kecik.. sampai la dh besar2 nie.. 
tkthula kalu korg rase sy penting ke tk dlm idup korang.. cume.. for me.. heartly said.. u all are really mean to me..
tkthu la nape .. everytime i get a really nice friend.. msti kne bjauhan.. tk pnah dpt kekal lame2.. hmm =( but i believe someday.. we will gather all over again.. n habeskan waktu same2.. this is my hope.. hmm sdey plak ble ckp cmni...tp btul.. ntahla nape minggu ni sy asyik tgt kawan2.. hmm...


this is my best buddies.. atiqah.. ilham.. janah.. acik..and wanie.. we used to be so closed before.. but then.. sume dh bw haluan maseng2.. hmm.. korang... nk jmpa korang.. mmm ingt tk kita slalu nyanyi lagu 'dekat padamu' dulu?? really miss that time.. mmmm~

mmmmmm ramai lagi yg sy rindu cume tk dnyatakan kt cni...tp dlm hati sy.. korang la yg terbaek!nk thu jgk?? okay2.. FINE....
kawan sek rendah: khadijah..laily..fatin nashwah..(ni sume yg sush sgt nk jmpa)
kawan sek men: ayong,ana,aiman,fasyess,akilah,izyani,imah,n bnyk lagi laa...(ni lagila susah nk jmpa)
kawan plkn: ieta,na,bella, lily riana..(ini.. tersgt sush)

hm tah la..

oit! nk jmpa suma! phm tk???! adoi!
ish.. cool2...saba2..

tp... kt mne pun kite brade.. kite maseng2 tk lupa knangan kita kan..kenangan yg pnah kita same2 kecapi dlu... =) 



but... now... alhamdullah...

i got new friends whose deadly amazing and awesome!

thank God for giving me such a wonderful opportunity to meet these people.. =)
my best buddies!!!! here u are!
korang memg best...
aisyah,intan,tihul,enol,asna,tikashi,fana,epa..=)



two of my best buddies..=) ari and amy..

and it is my destiny to be placed on a such wonderful nusaibah highland.. Masha-Allah.. and here.. i had met incredibly  funny, gorgeous,nice Turkish roommate..  
eda subasi =) 

   and my soul room mate..


 lyana anuar.. best sgt bergosip dgn beliau! and shes 

sgup bjage mlm2 tman sy buat projects! tenkiu yana! =)


                                      

and now.. presenting my new kakak! she s so3 nice n klakar.. ini pula tman sy dgr sya mengarut.. haha btul tk kak aisya?? 
tkpela..sy tk pnah ade kakak.. ape salahnye kan.. cukupla.. eda n kak aisya jd kakak sy! korang best! mmmmmmuuuuahhhh!




and these............ special for my beloved both friends.. intan and fana...

harap2.. korg dua kekal n brtahan dgn perangai sy smpai ble2 okay.. kite kan nk idup lame lg sampai jd architect?? hehe
kalu tknk pun... sampai fana blikan peti ais for wedding present and katil baby dr intan for my baby present! hahahaha u guys dh promise! jgn wt2 lupe ingatan plak.. okay.. =P

tp kalu bole.. sy nk lame lg kite kekal same2.. sampai intan dpt mini cooper.. and fana ade anak sepuluh.. haha just joking=P

untill i have my last breath okay... syg korg!!!
kite usahe same2 ye jd architect pompuan kt malaysia ni! yeay ha!! kite bina bangunan bsar2 warne pink..haha

oopps!
dh la bnyk sgt cite luahan hati.. tp.. btul... ni bukan tipu2 taw...btul...
sy sgt menghargai sebuah pershabatan... sejauh mne pun kite brade.. sebenarnye ukhwah antara kita mkn rapat.. kerana kita mungkin baru kite sdar btpa kita rindu ble insan yg penting tiada dhadpan kite...

Allah is fair...he gave me happiness while i m with someone called friend.. and also he tested me with brought far away my friend to justify my love toward them are true or false.. but i still happy because i knew that they also felt like me..=)

Friends...

When every moment gets too hard
And though the road can feel so far
No matter how much time we're apart
I'm always near you
I'll be the shelter in your rain
Help you to find your smile again
I'll make you laugh at a broken heart
Wherever you areCause I'm never gonna walk away
If the walls come down someday
All alone and you feel afraid
I'll be there when you call my name
You can always depend on me
I believe
Until forever ends
I will be your friend
So many people come and go
Nothing can change the "you" I know
You'll never be just a face in the crowd
And time will show
Through the seasons and the years
I will always hold you dear
Never you fearI'll be around when every candle burns down low
And I want you, I want you to know...
I will be your friend
true,...I will be your friend...


my heart say,not me! xoxo: nadia..

Girls Myspace Comments

5 comments:

  1. sgt sweet syg..
    miss u damn much~ huuu..

    ReplyDelete
  2. tenkiu... sweet as u guys my frens... =) miss u too....

    ReplyDelete
  3. dear..i miss u too..
    so terharu when u put dat pic..
    dat is on of my fav pic..
    i wish i could see u this hols but then its so impossible..

    ReplyDelete
  4. atinn..hehee
    swetttnyeee//muah2

    ReplyDelete
  5. dyan... hehehe miss u too damn much!
    lily syg... hehe just for you all

    ReplyDelete